maandag 19 april 2010

P.A. Schat

Vanwaar die rare titel? Omdat er zoveel dingen zijn waar ik iets over wilde schrijven, heb ik als titel maar gekozen wat ik vanochtend op een vrachtwagen zag staan.

En nu weet ik helemaal niet meer waar ik over wilde schrijven! :O

Het bovenstaande stukje schreef ik op 9 april 2009. Aangezien het nu precies 1 jaar en 10 dagen later is, vond ik wel eens tijd om het stukje af te maken. Of die vrachtwagen met P. A. Schat erop nog bestaat, vast wel, ik ben er namelijk achtergekomen dat het een bakkerij is in Soest, haha!
Over bakkerijen gesproken, er zit er een op 2 minuten lopen van mijn flatje (waarvan 1 minuut nodig is om de trap af te lopen en 1 om erheen te lopen) en dat is echt heeeeerlijk! Helaas niet biologisch :(

ik heb geen flauw idee waar ik deze foto vandaan heb gehaald :P

Over 5 weken min 1 dag :P heb ik een schandalige drieeneenhalve maand vakantie :P de komende 2 weken ga ik besteden aan honderdduizend papers, en de drie weken erna aan examens en paper presentaties. Pfft... maar m'n cijfers zijn wel al een stuk beter, dus hoogstwaarschijnlijk ben ik wel van probation af volgend semester en mag ik dus blijven op de Roosevelt Academy, mijn euhm even tellen, 5e thuis :D (tel maar mee: mama, papa, Efteling, McDonalds, tjee ik had er zoveel maar voor nu kom ik maar tot 4)

foto van http://www.roac.nl

Ik hoop trouwens maar dat die aswolk zo eind juni wel weg is, aangezien mama en ik dan op vakantie naar IJsland (zouden) gaan! Maarja, als die 2e vulkaan uitbarst en half IJsland onder water laat lopen valt er weinig naar op vakantie te gaan vrees ik... :( (rare zin trouwens :P)
Los van onze vakantie vraag ik me af wat nou slechter is voor Het Milieu: een aswolk die half Europa bedekt, of duizenden vliegtuigen per dag die overal heen vliegen. Ik hoop het laatste, want dan heeft Het Milieu nu even rust. Of zijn ze alweer begonnen met vliegen? Kweenie, sinds m'n televisietje weer bij mama staat krijg ik maar bar weinig mee van Het Nieuws. Niet dat ik iets mis, want als ik naar mama of Frank ga krijg ik daar wel te horen wat er is gebeurd, als het belangrijk genoeg is, zoals die aswolk dus.

foto van http://vakantie.paginablog.nl

Wilde ik vanochtend mijn Mensendieck-therapeut bellen om de afspraak van woensdag te verzetten (ik ga op schoolreisje - oh sorry, excursie naar het parlement) en blijkt ze in Kreta te zitten! En dus niet naar huis te kunnen. Maar omdat ze 9 maanden zwanger is (wow ok GEFELICITEERD!) krijgt ze voorrang om eerst naar Spanje te vliegen en dan met de bus naar huis. Fijn. Maarja mijn rug wacht wel even, met dank aan ibuprofen ;)

Zo ik ben het zat! Misschien ga ik een stukje schrijven voor soChicken, moet nog ff een onderwerp vinden waar ze nog geen artikel over hebben geschreven haha! sowieso wel een hele leuke website, ook zonder dat ik erop publiceer ;) Zou wel heel erg cool zijn trouwens :D En nog even een foto om de foto-na-tekst-traditie in ere te houden:

zie http://www.sochicken.nl

En omdat het lente is:
geen idee waar deze foto vandaan komt ;)

1 opmerking:

Anoniem zei

hey schat! over die aswolk: volgens schoonvader is het juist goed voor het milieu, want de ozonlaag zou om de een of andere reden ervan herstellen :P!

xx lois