donderdag 27 januari 2011

Verlof

Hoi allemaal!

Morgen ga ik mijn rijbewijs ophalen bij het gemeentehuis, joehoe!
Als alles vandaag (en vannacht) goed verloopt ben ik dan ook klaar met het afmaken van de twee vakken waar ik uitstel voor had gekregen. En dan begint mijn half jaar verlof, waarin ik dus helemaal geen school heb, maar ga beginnen met het revalidatieprogramma in het Spine & Joint Centre in Rotterdam. Dit is acht weken, twee keer per week, drie uur trainen en dingen leren over hoe het beste m'n rug te gebruiken, en hoe niet.

Ook heb ik me gisteren, na advies van mijn studiebegeleider, om de rest van de tijd te vullen en toch nuttig bezig te zijn, voor een heleboel cursussen en workshops ingeschreven die op de Universiteit Utrecht worden gegeven, en te maken hebben met academische vaardigheden. Ik ga onder andere een paperworkshop doen, een driedaagse cursus wetenschappelijk schrijven, een vijfdaagse cursus zelfmanagement en studeren, een workshop timemanagement en een driedaagse cursus academisch leren volgen. Allemaal bedoeld om wat grip te krijgen op mijn studie en om me goed voor te bereiden op de 'frisse start' na de zomer. Gelukkig zijn al deze cursussen voor studenten super goedkoop! Meestal vijftien euro voor een workshop en dertig euro voor een cursus. Ik vind het best meevallen.
Nu ga ik weer verder met papers schrijven, wens me maar succes, het wordt een lange dag (& nacht)!

Tot snel!
Anne

Geen opmerkingen: