donderdag 13 januari 2011

Verhuizen

Goedemiddag!

Momenteel woon ik op twee kamers, maar eigenlijk ook weer niet. Je raadt het al... ik ben aan het verhuizen. In de oude kamer staan m'n bed, computer en koelkast nog, en in de nieuwe kamer mijn bank, boekenkast, keukenkasten en badkamerspullen. Dus het is veel heen en weer lopen. Gelukkig zijn de kamers maar drie verdiepingen van elkaar vandaan!

Waarom ga ik dan verhuizen, als het maar drie verdiepingen omhoog is? Voornamelijk omdat de vijfde verdieping (waar ik naartoe verhuis) een stuk rustiger is doordat daar wasmachines staan in plaats van de common room die op de tweede verdieping is. Ik lig toch eerder in bed dan de gemiddelde student en de common room is vooral 's avonds bevolkt met mensen die gezellig tot 2 uur heel hard praten en lachen en mij uit mijn slaap houden.

Verder is het uitzicht op de vijfde verdieping prachtig, en wonen er twee meiden waar ik goed bevriend mee ben geraakt. Dat, en mijn behoefte om weer eens al mijn rotzooi goed op te ruimen en een nieuwe start te maken hebben ervoor gezorgd dat ik nu steeds zes trappen omhoog moet voor wat drinken! :)

Foto's volgen nog :)

1 opmerking:

Helen_90 zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.