zaterdag 23 oktober 2010

Zangles, rijlessen, en meer

Hoi allemaal,

Ik heb leuk nieuws! Morgenavond heb ik mijn eerste echte zangles ooit! Dit is iets wat ik al langer wilde doen, maar wat er nooit van kwam. Aan het begin van dit schooljaar heb ik auditie gedaan om 'performing arts' - dus zingen - op school als een van m'n vakken te kunnen volgen. Helaas was mijn stem nog niet geoefend genoeg om op conservatoriumniveau les te kunnen krijgen.

Daarom heb ik nu besloten om toch gewoon eens zangles te gaan nemen. Via iemand op het koor van m'n vader ben ik in contact gekomen met een meisje dat zang studeert, en morgenavond ga ik dus echt zangles krijgen! Ik heb er zo'n zin in! :D

Iets anders leuks, is dat ik vandaag mijn theorie-examen voor m'n rijbewijs heb gepland. Het wordt begin januari, omdat ik die hele maand vrij ben en dan ook de rijlessen en het praktijkexamen ga doen. Na al die examendrama's van de zomer had ik het even helemaal gehad met rijden, en met de rijschool waar ik bij zat, dus nu heb ik een andere rijschool gebeld (degene waar mijn broertje een paar weken later wél zijn examen in 1 keer haalde met een snelcursus) en alvast een intakeles geregeld begin december. Aan de hand van die les zal er dan bepaald worden hoeveel rijlessen de instructeur denkt dat ik nog nodig heb, en dan gaan we alles ook meteen plannen, tot en met het praktijkexamen. Ik zeg: rijbewijs, kom maar op!




Verder geniet ik nu van een weekje herfstvakantie, ook al zal ik veel moeten studeren aangezien ik de week erna meteen weer twee examen en een groot project heb, maar ik ga wel twee dagen met papa in Luxemburg wandelen en Spaans oefenen :)

Tot snel!
Anne

2 opmerkingen:

Chris zei

Heel erg leuk geschreven zeg! Heb gelachen, hopelijk heb je het rijbewijs nu wel.

Anne zei

Hey Chris! Dankjewel! Met de nieuwe instructeur is het meteen gelukt. Wat was ik blij, zeg! Intussen rijd ik al een paar jaar veilig en met veel plezier ;)